Svaz průmyslu a dopravy ČR oslaví v roce 2018 sto let od založení prvního Českého svazu průmyslníků, na který ve své činnosti navazuje. V lednu spustí celoroční komunikační kampaň. Ke stoletému jubileu bude využívat doplňkové logo a novou grafickou identitu. Kromě Twitteru, LinkedInu a Facebooku začne Svaz komunikovat i na Instagramu. Chce tak k průmyslu přitáhnout mladé lidi a představit ho jako perspektivní obor, kde se mohou uplatnit. Kampaní Svaz veřejnosti připomene ikony průmyslu, otevře ale i otázku jeho budoucnosti. Kampaň se promítne i do interní komunikace Svazu. Se svými členy oslaví výročí na Pražském hradě, vedení Svazu navštíví firmy v regionech.
„Do oslav 100letého výročí chceme co nejvíce zapojit naše členy. Společně tuto příležitost využijeme k popularizaci průmyslu. Ukážeme, jak je průmysl krásný a přínosný, kolik skvělých lidí a podniků u nás máme a že máme být na co hrdí,“ komentuje záměr kampaně Eva Veličková, ředitelka Sekce komunikace Svazu průmyslu a dopravy ČR. Svaz kampaní uctí ikony průmyslu, otevře ale i otázku budoucnosti.
Svaz oslovuje své členy, aby se podělili o fotografie, příběhy svých podniků a s nimi spojených zajímavých osobností. Díky tomu rozjede komunikaci na instagramu zaměřenou na mladé lidi. „Přitáhnout mladé lidi k průmyslu a technickému vzdělání je pro nás důležité. Chceme jim ukázat, že průmysl nabízí moderní a sexy obory, kde mohou najít zajímavé uplatnění,“ komentuje Jan Rafaj, 1. viceprezident Svazu průmyslu a dopravy ČR.
Sto let Svazu průmyslu doprovodí doplňkové logo
V průběhu výročního roku se logotyp Svazu průmyslu a dopravy ČR rozšíří. Doplňkové logo symbolizuje hodnoty průmyslu. A protože průmysl je a tvoří bohatství České republiky, zobrazuje ho ve svátečním logu briliant.
„Sváteční rozšíření stávajícího logotypu Svazu průmyslu a dopravy je hrdou připomínkou, že bohatství České republiky vzniká zejména z práce podniků. Briliant průmyslu. Briliant složený z hodnot vyčíslitelných i nevyčíslitelných. Historie, kultura, know-how, řemeslo, obchod, vzdělání, inovace, budoucnost,“ komentuje David Töpper, autor doplňkového loga Svazu průmyslu a dopravy ČR. Sváteční logo Svazu bude mít od ledna animovanou podobu. Ta zobrazí Českou republiku jako průmyslovou zemi a zároveň připomene ikony průmyslu.
Návštěvy podniků a oslava na Hradě
Svaz průmyslu a dopravy připravuje na budoucí rok roadshow vedení Svazu a jeho prezidenta Jaroslava Hanáka po krajích České republiky. Chce tak navázat na letošní návštěvy podniků v Libereckém a Královéhradeckém kraji a diskutovat s nimi, jak by Svaz mohl ještě více podpořit podnikání v regionech.
Na červen 2018 chystá Svaz oslavu na Pražském hradě. Chce na ní důstojně poděkovat podnikatelům za jejich vynikající práci a přínos české ekonomice.
Tereza Řezníčková
kategorie Tiskové zprávy