Podnikatelská mise s ministrem zahraničních věcí do Indie a Kuvajtu

Dovolujeme si Vás pozvat k účasti na podnikatelské misi, která bude doprovázet ministra zahraničních věcí Tomáše Petříčka do Indie a Kuvajtu. Mise se uskuteční ve dnech 13. až 17. ledna 2020 a z pověření Ministerstva zahraničních věcí ji organizuje Svaz průmyslu a dopravy ČR. Podnikatelskou delegaci povede viceprezident SP ČR Radek Špicar.

Hlavním bodem cesty budou podnikatelská fóra, která se uskuteční v Dillí a městě Kuvajt a na která budou přizvány firmy oslovené místními partnerskými komorami. Fóra zahájí ministr Petříček za účasti svých protějšků.

Rámcový program: 
13. 1. – v ranních hodinách odlet z Prahy do Dillí, ubytování v hotelu
14. 1. – česko-indické podnikatelské fórum, navazující B2B jednání
15. 1. – další odborný program v Indii, odlet do Kuvajtu
16. 1. – česko-kuvajtské podnikatelské fórum, B2B jednání
17. 1. – v odpoledních/večerních hodinách přílet zpět do Prahy

Program se bude dále upřesňovat.

Účast v delegaci doporučujeme firmám působícím zejména v těchto oblastech:

  • automobilový průmysl, obranný a bezpečnostní sektor, zdravotnická technika, ropný a těžební průmysl, IT, dopravní průmysl a infrastruktura, energetika, stavebnictví, sklářství, vodohospodářství, letecký průmysl, chemický průmysl atd.
Uzávěrka závazných přihlášek je 15. prosince 2019. Vzhledem k vízové povinnosti do obou zemí a omezenému počtu míst ve vládním letounu prosíme o doručení přihlášky co nejdříve.

Zálohová cena za účast v podnikatelské delegaci je 43 900,- Kč, pro členské firmy platí zvýhodněná cena 41 700,- Kč. Cena zahrnuje ubytování v hotelech, vízové poplatky, místní transfery, účast na společenských akcích, zápis společnosti v oficiálním katalogu mise, občerstvení a náklady spojené s přípravou cesty a službami pracovníka SP ČR během cesty. Přeprava vládním speciálem je zdarma.

Postup přihlašování:

  1. Závaznou podepsanou a naskenovanou přihlášku prosíme zaslat e-mailem na adresu thodac@spcr.cz.
  2. Současně s přihláškou je nutné vyplnit i elektronický formulář, který naleznete na adrese: https://registrace.spcr.cz/?eventId=770&controller=event&task=individualRegister
  3. Prosíme také o vyplnění jednoho vzorového snímku v Powerpointu. Bude sloužit pro prezentaci delegace na podnikatelských fórech.

Výběr místních firem pro B2B bude probíhat na základě Vámi dodaných profilů a informací o Vaší firmě. Prosíme proto o konkrétní upřesnění Vašich zájmů a případně i rozjednaných projektů v příslušných kolonkách v elektronickém formuláři. Tyto informace slouží také jako podklad pro doprovázeného představitele státu.   

Při vyplňování profilu mějte prosím na paměti, že údaje budou použity pro výrobu tištěného katalogu mise, jehož cílem je co nejlépe druhou stranu seznámit s profily a kontaktními údaji zúčastněných firem.

Po obdržení Vaší závazné přihlášky a provedení elektronické registrace Vám zašleme další pokyny a zálohovou fakturu na účastnický poplatek. Další podklady a informace Vám budeme průběžně zasílat elektronickou poštou. Podnikatelskou misi organizačně zajišťují manažer Sekce mezinárodních vztahů Tomáš Hodač (thodac@spcr.cz). Bližší informace Vám poskytneme na tel. 225 279 406.

Přílohy

Vzorový snímek

Tomáš Hodač
kategorie Podnikatelské mise a semináře