Dovolujeme si Vás pozvat k účasti na podnikatelské misi do Spojených arabských emirátů, která bude doprovázet předsedu Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky pana Radka Vondráčka při návštěvě Spojených arabských emirátů, a to ve dnech 23. až 27. září 2018.
Podle předběžného rámcového programu navštíví delegace hlavní město Abu Dhabi a Dubaj. Svaz průmyslu a dopravy ČR zorganizuje ve spolupráci s Velvyslanectvím ČR v Abu Dhabi a Czech Business Council in Dubai and Northern Emirates podnikatelská fóra a B2B jednání, kde budou mít české firmy příležitost prezentovat své výrobky a technologie zainteresovaným místním partnerům. Program v Dubaji bude také zahrnovat přípravu na českou oficiální účast na Světové výstavě EXPO 2020 a další aktivity.
Rámcový program:
23.9. neděle – dopoledne odlet z Prahy do Abu Dhabi, ve 13:00 přílet
24.9. pondělí – podnikatelské fórum a B2B jednání ve spolupráci s Obchodní a průmyslovou komorou v Abu Dhabi, neformální setkání s generálním tajemníkem Federální Národní Rady a členy parlamentu SAE, prohlídka muzea a budovy FNC, odpoledne prohlídka monumentu a mešity šejcha Záida Bin Sultána Al-Nahajána a odjezd do Dubaje, ubytování v hotelu Sheraton Jumeirah
25.9. úterý – podnikatelské fórum a B2B jednání ve spolupráci s Obchodní a průmyslovou komorou v Dubaji, odpoledne prohlídka staveniště areálu EXPO 2020, večer obchodní konference Czech Bussiness Council a slavnostní recepce na počest předsedy PS Parlamentu ČR
26.9. středa – příležitost pro individuální jednání firem, návštěva zóny volného obchodu
27.9. čtvrtek – návrat do ČR
Účast v delegaci doporučujeme zejména firmám ze sektoru:
- energetiky, dopravní infrastruktury, stavebnictví, elektrotechnického, zdravotnického, farmaceutického a obranného průmyslu, ICT, a společnostem, kteří uvažují o účasti na EXPO 2020.
Uzávěrka závazných přihlášek je v pondělí 27. srpna 2018.
Zálohová cena za účast v podnikatelské delegaci je pro členské firmy 36.500,- Kč a pro nečlenské 38.500,- Kč. Cena zahrnuje ubytování v hotelích, místní transfery, společenské akce a občerstvení, zápis do oficiálního katalogu mise a jeho výrobu a náklady spojené s přípravou cesty a službami pracovníka SP ČR během cesty (přeprava vládním speciálem je zdarma).
Postup přihlašování:
- Závaznou podepsanou a naskenovanou přihlášku prosíme zaslat e-mailem na adresu thodac@spcr.cz.
- Současně s přihláškou je nutné vyplnit i elektronický formulář, který naleznete na adrese: https://registrace.spcr.cz/?eventId=625&controller=event&task=individualRegister
Bez vyplnění elektronického formuláře nemůžeme Vaši přihlášku zpracovat. - Prosíme také o vyplnění jednoho vzorového snímku v Powerpointu. Bude sloužit pro prezentaci delegace na podnikatelských fórech.
Výběr místních firem pro B2B bude probíhat na základě Vámi dodaných profilů a informací o Vaší firmě v elektronickém formuláři. Prosíme proto o co nejširší upřesnění Vašich zájmů. Při vyplňování profilu mějte prosím na paměti, že slouží také jako podklad pro výrobu prezentačního tištěného katalogu mise, jehož cílem je co nejlépe druhou stranu seznámit s profily a kontaktními údaji zúčastněných firem. Výrobu katalogu zajišťuje pro Svaz průmyslu a dopravy externí dodavatel COPY GENERAL, jehož zástupce Vás během přípravy mise bude kontaktovat s prosbou o dodání loga Vaší společnosti v tiskové kvalitě a fotografie účastníka mise a pak s návrhem stránky k autorizaci. Snahou je vytvořit velmi profesionální a přehledný tištěný materiál s informacemi o všech účastnících.
Po obdržení Vaší závazné přihlášky a provedení elektronické registrace Vám zašleme další pokyny a zálohovou fakturu na účastnický poplatek. Další podklady a informace Vám budeme průběžně zasílat elektronickou poštou. Podnikatelskou misi organizačně zajišťují manažer Sekce mezinárodních vztahů Mgr. Tomáš Hodač (thodac@spcr.cz) a Mgr. Sabina Tančevová (stancevova@spcr.cz). Bližší informace Vám poskytneme na tel. 225 279 402 nebo na tel. 225 279 406.
Přílohy
- Tomáš Hodač
-
kategorie Podnikatelské mise a semináře